Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

παλι εδω...



Τρεις μήνες που λείπεις, στο ορκίζομαι απ τη τελευταία φορά που σου έγραψα μέχρι χτες  ήμουν μια χαρά, άλλα σήμερα είμαι χάλια. Ε καλά τώρα, τι να σου πω…. τα γνωστά, μου λείπεις, σε σκέφτομαι κλπ. Βγήκε κι αυτή η ταινία με τη Σμύρνη, και σκεφτόμουν πόσο θα θελες να τη δεις, Σε DVD βέβαια, το τελευταίο καιρό είχες γίνει πολύ «βαρύς» όπως έλεγε κι  η μαμά. «Βαρύς», χα χα παλιά ήσουν μόνο στο ζύγι, άλλα τώρα τελευταία έγινες και στις  συναναστροφές. Κοίταζα τις φωτογραφίες σου, τη τελευταία χρονιά δεν ήσουν μάλλον και πολύ στα πάνω σου αλλά εμείς ούτε που το χαμε πάρει χαμπάρι!! Γαμώτο η μόνη Φώτο που έχω να χαμογελάς είναι με ένα χαζό εφέ σαν καλειδοσκόπιο!! Γλυκούλης είσαι κι έτσι!

Αχ  ρε γαμώτο, ποσό  μου λείπεις, σε θεωρούσα δεδομένο, ήξερα ότι κάθε μέρα θα πάρεις τηλέφωνο, και θα κάνεις λες και αυτή είναι η καλύτερη ώρα της μέρας σου, η ώρα που θα μιλήσεις με τα εγγόνια σου. Κάθε απόγευμα μόλις χτυπάει το τηλέφωνο σε σκέφτομαι….
….Σε βλέπω στον ύπνο μου, και με παρηγορείς, τη Παρασκευή είδα και τα ξαδέλφια  σου. Χαίρομαι  πολύ όταν τους βλέπω, μυρίζουν «Τραμπουληδες».  Μ αρέσει ν αγκαλιάζω το Βασίλη, μου θυμίζει εσένα…
……………………………………………………………………………………
….. Όλα είναι χάλια, είχαμε πάει και σ ένα γάμο προχθές,  και νόμιζα πως σε είδα να ρχεσαι πίσω απ τη μαμά. Για ένα λεπτό ξέχασα πως δεν υπάρχεις πια, νόμιζα ότι ήσουν εσύ… 
ήμουν  σίγουρη…

……………………………………………………………………………………
…..Χτες είχε πανσέληνο και σεληνιάστηκα πάλι! Κρύφτηκα σα τη στρουθοκάμηλο μέσα στο κρεβάτι και δεν έβγαινα με τίποτα!! Διάβαζα κι αυτό το χαζοβιβλίο,… «θα σε βρω στον Παράδεισο» ναι καλά!! Θα μου χεις στρώσει το κόκκινο χαλί και θα με περιμένεις!!
...δε βιάζομαι πάντως… 

…………………………………………………………………………………………………….
….. Αποφάσισα να ξεκινήσω καινούργιο προτζεκτ!! Θα πρωταγωνιστείς εσύ φυσικά! Και τα υπέροχα τσιτάτα σου!!!
………………………………………………………………………………………………………


…..σε σκέφτομαι…

υ.γ. εχω καλα νέα!! αλλα δε κανει να στα πω ακομα!!...υπομονη!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου